وزیر بهداشت: عرضه و تقاضا زمینه‌ساز تامین واکسن آنفلوآنزا در کشور است توضیحات وزارت کشور در خصوص صدور گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه، ۲۵ مهر ۱۴۰۳) | افزایش ۱۱ درجه‌ای هوا تا روز شنبه  ۹۷ درصد دانش‌آموزان کتب درسی خود را دریافت کرده‌اند پرداخت حقوق مهرماه ۱۴۰۳ مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد (۲۵ مهر ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد امروز «سالم» است (۲۵ مهر ۱۴۰۳) دومین همایش ملی «پژوهش‌های کاربردی امنیت غذایی، ایمنی غذایی و سلامت» در مشهد آغاز شد تحصیل دانشجویان خارجی از ۶۲ کشور در ایران وام ۳۰ میلیون تومانی تأمین اجتماعی به کدام‌یک از بازنشستگان و مستمری‌بگیران تعلق می‌گیرد؟ | آخرین مهلت ثبت‌نام اعلام شد سرگردانی ۶۰۰ دانش‌آموز به علت کمبود مدرسه در شهرک مهرگان مشهد | تحصیل یک روز در میان! افزایش ۹۳ درصدی درآمد حاصل از گردشگری سلامت در مشهد چند نفر از رتبه‌های تک‌رقمی کنکور امسال سمپادی بودند؟ انفجار در پالایشگاه شوشتر | وضعیت ۳ مصدوم وخیم است (۲۵ مهر ۱۴۰۳) خطرات جبران‌ناپذیر استفاده از دارو‌ها و وسایل پیشگیری از باروری تأکید وزارت بهداشت: «خودمراقبتی» در جامعه نهادینه شود برای بالابردن کیفیت خواب فرزند نوجوانمان چه باید بکنیم؟ یک نماینده مجلس: بازنشستگان مطمئن باشند که همه مسئولان برای اجرای مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مصمم هستند آخرین وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | منبع آگاه: سازمان برنامه و بودجه درحال طراحی نهایی جداول احکام حقوق است (۲۵ مهر ۱۴۰۳) یک گام تا صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان (۲۵ مهر ۱۴۰۳) دولت منابع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار داده است (۲۵ مهر ۱۴۰۳) یک کشته و ۴ مصدوم در آتش سوزی پالایشگاه پارس پترو شوشتر +فیلم اعتراض معلولان خراسانی به نتیجه اولین آزمون استخدامی ویژه معلولان | اجحافِ شفاف جان باختن ۵۴۰ نفر به دلیل مصرف سم در بهار ۱۴۰۳
سرخط خبرها

رشد ۳۷ درصدی عملیات‌های آتش سوزی و امداد و نجات در شهریور ۱۴۰۳ | حوادث آسانسوری همچنان در صدر قرار دارد

  • کد خبر: ۲۹۴۷۳۰
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲
رشد ۳۷ درصدی عملیات‌های آتش سوزی و امداد و نجات در شهریور ۱۴۰۳ | حوادث آسانسوری همچنان در صدر قرار دارد
مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد در خصوص مقایسه آمار عملیات‌های انجام شده توسط این سازمان در شهریور سال جاری با مدت مشابه سال قبل توضیح داد.

به گزارش شهرآرانیوز، آتش پاد حمیدرضا کافی نیا گفت: تعداد عملیات آتش سوزی در شهریور سال جاری ۷۴۶ مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۲ رشد ۱۱.۵ درصدی نشان میدهد.

وی خاطرنشان کرد: در همین بازه زمانی ۱۰۱۲ مورد عملیات امداد و نجات داشته ایم که این عدد نیز در مقایسه با شهریور ۱۴۰۲ افزایش ۲۵.۷ درصدی داشته است.

به گفته مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد، بیشترین علت آتش سوزی‌ها در شهریور ۱۴۰۳ مربوط به حریق ضایعات و زباله خارج از ساختمان و وسایل نقلیه با ۱۵۹ مورد و حریق ساختمان با ۱۸۶ مورد به ثبت رسیده است.

کافی نیا با بیان اینکه حوادث آسانسور همچنان در صدر حوادث اعلام شده به سازمان آتش نشانی است، عنوان کرد: از ۱۰۱۲ مورد عملیات امداد و نجات که توسط آتش نشانان مشهدی در شهریور ۱۴۰۳ به انجام رسیده است حوادث آسانسور و محبوسی به ترتیب با ۵۹۸ و ۲۰۶ مورد بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->